Monday, March 16, 2015

Ce-are Capitanu’ de pirati cu Artmania



Am decis sa scriu articolul acesta avand in vedere ca anul asta chiar intentionez sa ajung la eveniment. Ok, nu ma atrag trupele prea mult dar ma atrage orasul si poate putin de tot evenimentul in sine. O sa cumpar biletul respectiv de pe site sau din magazin si nu de la bisnitari. Avand in vedere ca platesc biletul pot sa si comentez, ce imi place, ce nu-mi place…

Din 2010 Artmania a devenit pentru mine o oaza de aer curat in mijlocul aglomeratelor festivaluri urbane de Bucuresti. Acolo era alta atmosfera, aveai ce vedea, imi placeau oamenii, imi placea si organizarea. Am fost la Artmania sau in Sibiu in fiecare an. Deci cu siguranta iubesc locul si festivalul.

Nu am fost la Artmania cand s-a schimbat locatia, si anume din Piata Mare in alta parte. Prima data nu mi-a placut, a doua oara nu am vrut… avand in vedere ca nu vom mai vedea Piata Mare, niciodata probabail, ca locatie de concert, o sa merg anul asta…

Si acum sa incepem cu ce nu-mi place:

1. S-a schimbat locatia. Poate tine de preferinte personale sau sunt ancorat intr-o traditie, dar totusi s-a schimbat locatia. Despre locatia noua am auzit numai de rau. De la faptul ca e inghesuiala la faptul ca atunci cand oamenii au iesit afara sa-si ia masina au gasit-o cu ceva geamuri in minus. Nu stiu cat este de adevarat sau exagerat dar nu prea conteaza. Exceptand exagerarile, parerile au fost proaste. Nu e vina organizatorului ca Piata Mare este out of reach. Locatia este totusi responsabilitatea acestuia. Regulile si organizarea sunt responsabilitatea organizatorului.

2. De ce nu ne comunicati locatia pentru anul acesta? Este prea devreme? Contractul prevede sa nu fie comunicata? Este atat de prost aleasa incat exista riscul ca publicul sa nu mai cumpere abonamente? Cand tin cursorul pe imaginea de pe site-ul oficial, misterios imi apare: “Outdoor Main Stage”. Deci e undeva in aer liber… unde?

3. Line-up slab: ok Apocalyptica. Si in rest alte formatii… Anathema… Fata de lineup-urile precedente, suna destul de rau. Pana la momentul actual nu s-a mai anuntat nimic in afara de o amanare importanta, Crematory. Crematory au amanat si anul trecut, din pacate.

4. Abonamente scumpe desi avem doar cateva formatii… Pretul tinde deja spre 180 lei. De acei aproximativ 200 de lei in Bucuresti pot vedea ori Judas Priest ori I am The Rocker care incepe sa adune niste formatii geniale, si multe. Pot sa ma duc de asemenea la Metalhead Meeting care dureaza 4 zile si are un line-up imens. Daca vom avea aceleasi formatii la 180 de lei, ceva este gresit…  Biletele se pot cumpara doar prin comanda online… Mie nu-mi convine, recunosc, sa nu pot sa cumpar biletul fizic, pe loc, fara plata prin card… Dar asta tine de preferinte, poate…

Astept sa vedem poate, totusi, la un moment dat, vom primi mai multe informatii. Momentan mai astept, astept locatia, astept formatii, chiar daca dau 200 de lei pe bilet… mai astept… Dar si asteptarea are o limita, si marketingul are o limita… Formatiile pot fi anuntate treptat… locatia si alte detalii… nu stiu daca e indicat.


Capitanu’ va ureaza o seara frumoasa! 

No comments:

Post a Comment