Tuesday, March 24, 2015

Board gaming and comic cafe, un loc superb



Pentru ca azi nu prea am ce sa scriu, nu mai am interviuri pe teava si nu prea am avut timp sa am idei, doresc sa va impartasesc o locatie foarte interesanta pe care am descoperit-o saptamana trecuta. Acesta se numeste Kryptonited. Z. Inc si este o cafenea de board games dar si un magazin de benzi desenate si geeky merchandise. Este situata in Bucuresti.

Am trecut pragul casutei primitoare din Strada Doctor Panait Iatropol nr. 21 si am descoperit board gaming de calitate, oameni geniali dar si placerea jocurilor pe X-Box. 

In cafenea sunt amenajate sali de board gaming dar si o camera cu X-Box. In pretul de 7 lei pe ora primesti o bautura la alegere si poti juca ce vrei. Poti de asemenea vizita si magazinul de merchandise de unde poti face comenzi pe internet sau cumpara pe loc. Varianta online a acestuia este: http://www.kzinc.net/ . Adresa de Facebook a localului este: https://www.facebook.com/kzincro/timeline .

Oamenii sunt foarte primitori si stiu o gramada de lucruri despre pasiunile voastre comune si anume benzi desenate, seriale, etc.

Va recomand locatia cu cea mai mare placere.

Capitanu', cu o noua dependenta fata de tobele din Guitar Hero, va ureaza o seara faina!

No comments:

Post a Comment